Wyjątkowy post. ❣❣❣

 Bardzo chciałam żeby mój nowy post był szczególny oraz dobrze odebrany. Oraz zaproszenie. https://gadzetylusi.blogspot.com/2020/11/piatkowy-kurier-z-mega-paka.html?m=1

Jest to mój 250 post na blogu, szybko to zleciało.

Z początku nie wiedziałam jak dodawać posty i żeby były ładne później przerwa w tworzeniu postów. Cieszę się że wróciłam z powrotem chciałam Wam serdecznie podziękować za każdą odsłonę mojego bloga, komentarz których nie ma dużo może jakaś aktywność z Waszej strony miła widziana ale nie zmuszam ale super by było także dodajcie do obserwujących mój blog.  A może chcecie żeby się jeszcze coś innego pojawiło, może strona na fb. Liczę na Was w komentarzach.



Krótkie statystki rzut ekranu może ktoś chcę spojrzeć, nie mam co ukrywać. 

Szczególna również dla mnie chwila gdy moja siostra Ala zaczęła dodawać posty na blogu oraz utworzyła bloga. Jestem szczęśliwa że mam pasję taką jak siostra. Więc mam do Was również szczególną prośbę jeśli już odwiedziecie mojego bloga, zostawicie komentarz oraz obserwacje to zapraszam na bloga Ali.  Dodam że u Ali super przesyłka wczoraj ale i nie tylko wczoraj. 
Zostawiam Wam linka sprawdźcie czy działa nie będziecie żałować ja polecam serdecznie i sama zazdroszczę samych świetnych przesyłek. ❣❣❣https://gadzetylusi.blogspot.com/2020/11/piatkowy-kurier-z-mega-paka.html?m=1

Dziękuję za uwagę mam nadzieję że zostawcie komentarz że ktoś to przeczytał. ❣❣🦊🦊🐹🐹❤❤❤😍😍🤩🤩🤩😁😁🥰🥰🤫

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przesyłka od Pana kuriera. ❣❣❣

Coś na szczęście , kilka listów. :)