Słodka przesyłka. ❣❣❣

 Witam Was ponownie tak jak obiecałam mam dla Was słodką przesyłkę od Mako  http://www.makorogowo.pl/o-firmie 

A w przesyłce znalazłam same dobroci  :
- Bezy
- Gniazdka bezowe 12 sztuk
- Całuski 10 sztuk
- Murzynki 10 sztuk
- Krążki bezowe
- Rurka długa smak śmietankowy

Słodycze są tak dobre że jak weźmie się jedną sztukę to nie da się poprzestać na jednej słodkości poprostu raj dla łasuchów. Gniazdka bezowe są super jako sam element ale jeśli dołożymy do niego bitą śmietaną oraz owoce to staje się ekskluzywnym deserem tego się nie da opisać to trzeba skosztować. Beziki w moim życiu zjadłam już nie jedne a te są dobre smakują tak jak by dopiero co były zrobione. Rurki to już klasyka klasyków pyszności, a lody to chyba każdy zna tu nie ma co dużo pisać. Moja ocena to 10/10 a może i więcej jednym słowem pyszne smakują bajecznie. ❣❣❣❣❣
Zapraszam na stronę  

Bardzo serdecznie dziękuję za przesyłkę. ❣❣❣
Moje desery z produktami Mako : 


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przesyłka od Pana kuriera. ❣❣❣

Coś na szczęście , kilka listów. :)