Przesyłka od Pana kuriera. ❣❣❣

 Cześć i czołem tak jak obiecałam dodaje drugi wpis na bloga. Przesyłkę przywiózł mi Pan kurier. 

Przesyłka pochodzi od firmy Kemi w przesyłce znalazłam zagłówek samochodowy w kolorze czarnym. Produkt bardzo banalny do zamontowania podejrzewam że małe dziecko nawet sobie z tym poradzi. Produkt bardzo solidnie wykonany z dbałością o najmniejszy szczegół. Materiał z jakiego jest wykonany to skóra dlatego też posłuży nam na długie lata i zadba o komfort naszej podróży. Jest to skóra PVC oddychająca, elastyczna a także bardzo miła w dotyku. Zagłówek po zamontowaniu można obrócić o 180 stopni więc każdy znajdzie coś dla siebie w tym produkcie. Posiada taki kształt że poduszka jest praktyczna oraz wygodna i łatwa w użyciu. Także zagłówek dba o nasz kręgosłup więc super dla małych oraz dużych. Instrukcja w języku Polskim. Jestem bardzo zadowolona z tej przesyłki z pewnością długie godziny spędzone w samochodzie będą teraz milsze oraz przyjemniejsze. ❣❣ 
Moja ocena to 10 na 10 ❣❣
Dziękuję serdecznie za przesyłkę. Zapraszam  na mojego bloga i zostańcie na dłużej.
Zdjęcie produktu   ❣❣ : 






Komentarze

  1. Fajny ten zagłówek. My często z córka jeździmy w długie trasy myślę że były dla nas idealny .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przesyłka od Pana kuriera. ❣❣❣

Coś na szczęście , kilka listów. :)